Päť podnikateľských nápadov pod 100 eur
On 28.8.2018 bySamotný začiatok podnikania, rovnako ako všetky skvelé obchodné nápady, začína vyplnením potreby. Dokonca aj vtedy, keď chcete niečo predať, vyhľadajte segment, ktorý nie je obsluhovaný a poskytnite im najlepšie možné služby.
Budete sa musieť rozhodnúť sami, akú právnu formu zvolíte pre svoju spoločnosť, zabezpečiť poistenie zodpovednosti za škodu a podobne. Ak potrebujete poradiť v týchto záležitostiach, môžete získať lacnú právnu pomoc alebo urobiť vlastný prieskum trhu.
Umývanie okien
Jednou možnosťou ako začať podnikať s minimom peňazí, je čistenie okien. Na efektívne čistenie veľkých maloobchodných predajní budete pravdepodobne potrebovať viac ako 100 eur. Začnite teda s domácnosťami a základnými nástrojmi a postupne premeňte svoje príjmy na väčšie.
Taxi služba
S platformami ako je Uber, dnes môžete premeniť vaše auto do podnikania, a to bez výdavkov.
Ak všetko ide dobre, môžete si zarobiť peniaze, ktoré investujete do pravidelného poskytovania taxikársky alebo poskytovať služby osobných šoférov.
Upratovacia služba
Opäť si pomyslite na nízko nákladový vstupný bod, aby ste udržali svoje štartovné náklady pod 100 eur. Môžete upratovať domy či byty so všetkými potrebnými materiálmi a zariadeniami, ktoré už používate na upratovanie vlastného domu a potom investovať zisk do špecializovaných zariadení pre iných klientov.
Výroba domácich mydiel
Ak si prečítate a budete dodržiavať pokyny online tvorby mydla, môžete získať základné vedomosti o jeho výrobe. Zahŕňa pomerne málo materiálov a nástrojov. Na výrobu mydla zmiešate rôzne formy oleja s lúhom a vôňami. Základnú formu pre 12 kúskov si môžete zakúpiť na Amazone za menej ako 10 dolárov.
Samozrejme, nemôžete konkurovať masovo vyrábaným mydlovým značkám, takže budete musieť vyrábať špeciálne výrobky. Nájdenie novej vône alebo tvorivého prístupu k baleniu a marketingu výrazne pomôže. Zo začiatku môžete predávať svojim priateľom alebo využiť služby sociálnych médií.
Správa sociálnych sietí
Firmy potrebujú pomoc pri riadení ich prítomnosti v sociálnych médiách. Najmä potrebujú tweety na Twitteri a príspevky na Facebooku s cieľom zvýšiť povedomie o svojich spoločnostiach a propagovať ich produkty.
Naučte sa o sociálnych sieťach a ich marketingu trochu viac s on-line tutoriálmi. Potom kontaktujte všetkých, ktorých poznáte, aby ste zistili, či potrebujú túto cennú službu. Na vlastnú propagáciu môžete využiť webové stránky ponúkajúce mikro práce.